3. 3. 2021

TOP 10 – Moje oblíbené songy ze seriálů

Nejdřív jsem si myslela, že nedokážu dát dohromady ani tu desítku ale pak se to začalo hromadit, že jsem si chvíli říkala, jestli neudělat TOP 20… Během těch let se mi totiž nashromáždila spousta písní, které jsem zaslechla v tom či onom seriálu. Nakonec jsem se rozhodla, že zkusím vybrat takové, které mě třeba i po letech baví, není problém je poslouchat pořád dokola a umí v člověku něco vyvolat – smutek či radost, vzpomínku na atmosféru seriálu. Byl to boj, ale tady to je, mých deset oblíbených písní. Pořadí je čistě náhodné.


1. Ulfuls (ウルフルズ) – Á da kó da só da! a zazněla v seriálu Aoi honó.


Nemohla jsem si vybrat kterou, a tak v jednom balení přichází dvě písně ze seriálu Kazoku no katači.
2. ellie – Unpredictable Story a Nedžime Jurie (寝占友梨絵) – By your side

 

3. Doughnuts Hole – Otona no okite. V seriálu Quartet je nazpívalo hlavní osazenstvo, a proto Doughnuts Hole jako skupinu nikde nedohledáte (tak se nazvali). Video dávám na cover, pokud by vás zajímal ending, tak zde.

 

4. Echo (エコー) – Unicorn ze seriálu Džúhan šuttai!


 

5. THE RiCECOOKERS – Nami no juku saki ze seriálu SPEC. Svým způsobem stejně zvláštní jako seriál. Ale se spoustou kuráže.

 

Opět jsem se nemohla rozhodnou, kterou od ní. Utada Hikaru (宇多田ヒカル) je prostě moc plodná interpretka. Takže tu mám od ní hned tři písničky
6. Prisoner Of Love ze seriálu Last Friends, Flavor of Life z Hana jori dango 2 a Forevermore z remake korejského seriálu, Gomen, aišiteru.

 

7. Jonezu Kenši (米津玄師) – Lemon z výborného seriálu Unnatural od výborné scénáristky.


8. Perfume – Tokyo Girl z ukecaného seriálu Tókjó tarareba musume.


9. Hlavní postavy ze seriálu Kjó kara ore wa!! nazpívali boží song Otoko no kunšó jako opening. Boží ptákovina zasazená do 80. let. I původní píseň je z roku 1982 a nazpíval ji Šima Daisuke.


10. Trochu zvážníme s Georgem Gershwinem a jeho Rapsodií v modrém, která zazněla v seriálu Nodame Cantabile. Ještě aby ne.


A jak to bylo v seriálu:


Já vím, já vím, trochu podvádím, není jich přesně deset, ale hele, můj blog, má nafukovací pravidla! :-) Ovšem je fajn, že se tu sešlo tolik žánrů, nejen v hudbě, ale i v seriálech.

Žádné komentáře:

Okomentovat