26. 8. 2019

101. ročník japonské akademie pro televizní tvorbu

Jaká byla vlastně jarní seriálová sezóna? O kolika seriálech jste slyšeli? Ten vítězný vzbudil v Japonsku docela zájem. Výsledky jsou složené z hlasů odborné poroty, recenzentů a diváků. Viděli jste něco ze zimní sezóny a zanechalo to ve vás dobrý pocit?

Nejlepší seriál
 
Nejlepší herec v hlavní roli
  • Učino Seijó – Kinó nani tabeta?
  • Nišidžima Hidetoši – Kinó nani tabeta?
  • Jamašita Tomohisa – In Hand

Nejlepší herečka v hlavní roli

Nejlepší herec ve vedlejší roli
  • Hamada Gaku – In Hand
  • Mukai Osama – Wataši, teidži de kaerimasu
  • Mikami Hiroši – Šúdan sansen

Nejlepší herečka ve vedlejší roli

Nejlepší ústřední píseň
  • Suda Masaki – Mačigaisagaši (Perfect World)
  • Jamašita Tomohisa – CHANGE (In Hand)
  • Elephant kašimaši – Remeber Me (Radiation House)
 
Viděli jste něco z vítězných seriálů? V podstatě se to celé točí kolem In Hand a Kinó nani tabeta?, ale z nich jsem neviděla zatím ani jeden. Mám rozkoukáno Radiation House, což mě zase tak moc nebaví, a Wataši, teidži de kaerimasu, která mě naopak docela baví. Juriko je kočka a baví mě ji sledovat, do toho ještě Mukai Osamu jako bývalý snoubenec, prostě pohoda z pracovního prostředí a pěkná vztahovka. A co vy? Koukáte na něco?

2 komentáře:

  1. Perfect World práve pozerám, konečne som sa dokopala k prosbe o videá skupiny, ktorá to prekladala. Seriálová verzia je výrazne lepšia ako tá filmová.
    In Hand mám v pláne prekladať hneď po Džimi ni Sugoi. Skombinujem to s čítaním knihy O parazitech a lidech (tú si chcem prečítať, už odkedy vyhrala Magnesiu Literu) a parazitické kombo bude dokonalé :D.
    Mačigaisagaši je dokonalosť. Hlavne ten začiatok, ako zaspieva úplne prvé slová :O.
    Inak ma nezaujalo nič, ale idem si vypočuť tie zvyšné skladby :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfect World jsem neviděla ani jako film. U Japonců je docela zajímavé, jak mají ty seriály lepší než filmy. To samé třeba u Koizory.
      In Hand jsem včera rozkoukala a myslela jsem si, že víc jak jeden díl nedám – mýlila jsem se. Je to zajímavé, zábavné, hravé a lidské. Jsem zvědavá, kam až se to dostane. Takže skvělý, že se do toho pustíš! :-D
      Já tu písničku předtím neznala, tak jsem si ji hned pustila a musím říct, že mám od Sudy raději jiné. :-D Třeba Sajonara Elegy.

      Vymazat