20. 2. 2019

99. ročník japonské akademie pro televizní tvorbu

Už víte, kdo byl nejlepší z podzimní sezóny a který seriál nejvíce zabodoval jak u porotců, tak i u diváků? A když už to víte, co se nejvíce líbilo vám, případně co vás z toho zaujalo?

Nejlepší seriál

Nejlepší herec v hlavní roli

Nejlepší herečka v hlavní roli

Nejlepší herec ve vedlejší roli
  • Okada Kenši (Čúgakusei nikki)
  • Muro Cujoši (Dairen'ai)
  • Itó Kentaró (Kjó kara ore wa!!)

Nejlepší herečka ve vedlejší roli
  • Jošida Jó (Čúgakusei nikki)
  • Kuroki Haru (Kemono ni narenai watašitači)
  • Hašimoto Kanna (Kjó kara ore wa!!)

Nejlepší ústřední píseň
  • Prologue – Uru (Čúgakusei nikki)
  • Otoko no kunšó – Kjó Ore Band (Kjó kara ore wa!!)
  • Maboroši – Juzu (Šówa genroku rakugo šindžú)


4 komentáře:

  1. Cože? Šówa genroku rakugo šindžú má dorama verzi? Kde? Jak? Chci! :D
    Ano, to je hlavní message, kterou jsem si z tohohle článku odnesla ^^'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že to je velmi důležitá informace, takže jen dobře, že sis ji odnesla. Bohužel si ale myslím, že to nemá anglický překlad. Na netu jsem k dostání raw, ale eng sub jsem nepotkala. Každopádně jsem viděla jeden díl loni v Japonsku a vypadalo to hodně dobře.

      Vymazat
  2. Čo hovoríš na Čúgakusei nikki? Chcela som si to pozrieť, ale odradili ma pôvodné negatívne komentáre. A teraz na to naopak čítam samú chválu. Ak to nie je iba bezduchý romantický príbeh, ale citlivo spracovaná téma natočená zo zaujímavého uhla pohľadu, tak by som sa do toho možno aj pustila.
    Kjó kara ore wa!! to isté... Točím sa okolo toho už 1-2 mesiace a neviem sa rozhodnúť. Vyzerá to riadne strelene, ale pri (veľmi pomalom) preklade Vanilla boy som zistila, že sa mi presne také veci páčia. Len sa bojím, aby to zase nebolo až príliš prehnané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čúgakusei nikki... mám za sebou dva díly a není to špatné, bohužel mě to zatím nijak zvlášť nechytlo. Naopak mě děsně chytlo Kjó kara ore wa!! U každého dílu se strašně směju, je to skvělá parodie na žánr, ale řekla bych, že není pro každého, naopak Čúgakusei nikki je podle mě seriál, který stráví mnohem víc lidí.
      Pokud budu naspídovaná, tak sem na oboje hodím nějaký článek, když ne, tak dám aspoň vědět někde v komentáři. :-)

      Vymazat