23. 7. 2018

Pořád žiju a letní sezóna

Zdravím vás ve spolek!

Jen jsem vám chtěla říct, že pořád dýchám, jen je toho tolik, že nemám šanci se soustředit na více věcí a teď mi jde zrovna od ruky lépe překládání titulků než psaní článků. Ovšem nebojte se, už se pomalu chystám, že to tady zase trochu oživím. Uvidíme, uvidíte.

To víte, sice je doba prázdnin, ale já si je tolik neužívám, protože zrovna rekonstruujeme byt, takže to nejsou zrovna ideální podmínky na odpočinek, poklidné sednutí si k počítači a sepsání nějakého smysluplnějšího článku. 

Každopádně jak se daří vám? Jaké máte prázdniny? Frčíte někam? Já kromě toho všeho ještě sleduju situaci v Japonsku. Přece jen se za dva měsíce začne psát nový cestovní deníček. Sledovala jsem záplavy kolem Hirošimy a Okajamy (kam jedeme), čtu si, jak tam vedro zabíjí. Tak všichni doufáme, že se počasí vyblbne teď a v září už bude v Japonsku klídek a pohoda.

Jinak mám pro vás novinku co se deníčku týče. Vypadá to, že jeden z kamarádů, pokud vše dopadne dobře, si Japonsko dá sám na kole, takže by o jeho zážitky mohl být blog obohacen. Co na to říkáte? Už teď si cestování na kole zkouší po Evropě.

A aby článek nepřišel úplně vniveč, tak tady máte japonské seriály, které poběží během letní sezóny. Rovnou ve dvou částech. Zaujalo vás něco? Já jsem zvědavá na Good Doctor, Iari, Cheer Dance, Sačiiro no One room, dele, Gibo to musume no Blues, Survival Wedding.




Žádné komentáře:

Okomentovat