4. 2. 2018

99.9 2, BG, Final Cut, Kuragehime, Todome no Kiss, Unnatural

Začala zimní sezóna a já jsem ani nesestavila seznam toho nejzajímavějšího. Místo toho jsem se rozhodla podívat alespoň na první díl u věcí, co mě zaujaly, a podělit se o první dojmy. Seriály jsou seřazeny abecedně.

Právnická firma Madarame se vrací a spolu s ní i neodbytný mladý právník Mijama a jeho kolega Sada Acuhiro. Naopak se nevrací jejich bývalá kolegyně Tačibana Ajano, protože se rozhodla si užívat život v zahraničí. Z tohoto důvodu teď Sada hledá nového kolegu, ale má to těžké, protože s Mijamou málokdo vydrží. Naskytne se mu ale dobrá příležitost, protože s klientkou přijde i její dobrá kamarádka Ozaki Maiko, bývalá soudkyně. Samozřejmě s Mijamovým postupem plamenně nesouhlasí, ale firma Madarame je posilněna o dalšího člena. 

Můj dojem: Asi je lepší si připomenout předcházející sérii, alespoň v rychlosti, aby si člověk užil začátek této. Ale jinak se jede v zajetých kolejích, jenom už je ze všech spíš tým, než že by se museli znovu poznávat. Bavila vás první série? Tahle podle mě zklamáním nebude. Navíc výměna Eikury Nany a nastoupení Kimury Fumino určitě na škodu není. Zatím se bavím.



BG

Šimazaki Akira byl osobním strážcem, ale pak se něco stalo a momentálně vypomáhá na stavbě. Je rozvedený a žije se svým synem, který ale tvrdí, že jen nechce překážet mamince při hledání štěstí s novým partnerem. Šimazaki nežije moc šťastný život, ale nestěžuje si. Naskytne se mu ovšem příležitost, že by se do branže, ze které odešel, mohl vrátit. Jedinou podmínkou je, že musí hrát úplného nováčka.

Můj dojem: Dalo by se říct, že Kimura Takuja je sázka na jistotu, ale to v podstatě platilo do poloviny nultých let. V současné době už nemá tak dobrou ruku při výběru (nebo že by scénáristé usnuli na vavřínech?), ale BG zatím vypadá zajímavě. Divák je po prvním díle v napětí, co se vlastně stalo, že Šimazaki skončil, na druhou stranu se zatím nepodařilo vybudovat takové zaujetí, aby diváka zajímalo, co bude Šimazaki dělat v současnosti. Alei tak je jeho postava dost umírněná a to se v předimenzovaném japonském „ganbaru“ světě zase tak často nevidí.


Před dvanácti lety přišel Nakamura Keisuke tragicky o svou maminku. Ta spáchala sebevraždu, protože byla falešně obviněna z vraždy malé holčičky a neunesla tlak, který vytvořila média. Keisuke se rozhodl, že se pomstí všem, co s tím měli něco společného, protože i po dvanácti letech se praktiky trýznitelů jeho maminky nezměnily…

Můj dojem: Po prvních dvou dílech sice nedošlo k nějakému nadšení, ale pokud máte rádi příběh o pomstě, případně o zkaženém světě médií, nevynechejte. Kamenaši v hlavní roli se snaží, dokonce hned v prvním díle ukazuje, že nás zřejmě bude čekat nějaká mini akce, protože běhá a skáče, kde se dá. Od Nobuty chlapec neměl hit, bohužel i tentokrát vsadil na špatného koně, ale jako odpočinková záležitost je to ok.


Cukimi se přestěhovala do Tokia, aby se stala ilustrátorkou. Je posedlá medúzami a je velmi nesvá před muži a aktivními lidmi. Bydlí v obytném domě Amamizu, do kterého je zakázán vstup mužům, spolu s dalšími podivínkami, jako je ona sama. Jednoho dne v obchodě se zvířátky z tropů potká módně oblékanou slečnu, která Cukimi pomůže. Jenomže ta stylově vypadající slečna není vůbec slečna, ale vysokoškolský student Kuranosuke, který se o Cukimi začne zajímat.

Můj dojem: Před osmi lety dostala stejnojmenná manga anime zpracování a to mě uchvátilo víc, před čtyřmi lety šel do kin film a musím přiznat, že i ten na mě udělal lepší dojem (asi to je částečně i kvůli obsazení). Tahle Cukimi mi vůbec nepřijde roztomilá a Seto Kódžiho, který hraje Kuranosukeho, nemám jako herce moc ráda. Navíc to zatím nepřináší nic nového, naopak mi to spíš přijde trochu bez života. Postavy jsou sice stále ujeté a dělají své otaku věci, ale mnohem zajímavě poddané to bylo ve výše zmiňovaných dílech. Seriál mě vůbec nezaujal. Na druhou stranu pokud neznáte Kuragehime nijak (nebo jste naopak velcí fandové), máte rádi Seta a chcete ujetou komediální romantiku, klepete na správné dveře.


Dódžima Ótaró je zaměstnaný jako pánská společnost pro ženy. Nevadí mu s nimi spát, jen aby dosáhl svého – měl co nejvíce peněz. Vystupuje pod přezdívkou Eito a jeho novým cílem se stává Namiki Mikoto, dcera z velmi bohaté rodiny. Pokud by se mu dokázalo ji okouzlit, nedejbože si ji vzít, určitě by to vyhrál na plné čáře. Jenomže tyhle plány mu komplikuje tajemná žena, po jejímž polibku vždy… umře a vrátí se v čase. O co tu jde? Proč ho ta žena pronásleduje? Proč se vrací časem? A kdy ho dožene jeho minulost…?

Můj dojem: Scénárista Izumi Jošihiro rozehrál poměrně zajímavou partii, do jejíhož středu zasadil Ótaróa, ztvárněného Jamazakim Kentou. Na jedné straně máte tragickou minulost Ótaróa, kdy mu snad i přejete všechno nejlepší, ale pak ho vidíte v současnosti, kde se chová jako pěkný hajzlík a musíte se sami sebe ptát, jak tohle může jen dopadnout? V japonských dílech většinou není moc zvykem, aby ten, kdo se chová jako prevít, dopadl dobře. Do toho je tu tajemná žena se smrtícím polibkem a tajemná linka, která spojuje Ótaróovu minulost s nejistou budoucností. Tenhle seriál rozhodně dostává svému zařazení pod mysteriózní. Řekla bych, že určitě má smysl tenhle seriál zkusit. Příběh dokáže udržet pozornost a herecké výkony jsou dobré; Jamazaki dokazuje, že není jen pěkná tvářička, Suda Masaki tu dokonce zapěje, ale největší překvapením je Makkenjú, jehož vizáž se od Čihajafuru úplně změnila (i jeho výrazivo).


Misumi Mikoto je patoložkou v laboratoři UDI. Nevěří, že by nějaká smrt mohla zůstat bez vysvětlení, a tak se dokáže občas do práce tak ponořit, že zapomene, že má například rande. Spolu s ní v laboratoři pracuje mrzutý patolog Nakaidó Kei a kamarádka Júko. V současné době k nim také přibyl nováček Kube Rokuró, který má ovšem postranní úmysly. Tenhle tým společně řeší záhadné smrti, které jiní patologové smetou ze stolu, aniž by se pořádně zajímali, jak k nim došlo.

Můj dojem: To nejlepší na konec. Krimi já ráda a navíc tady se nám sešlo výborné herecké obsazení a postavy jsou napsané tak kvalitně, že člověk ani nemá pocit (jak to tak bývá u jiných podobných krimi), že je někdo z nich až moc přitažený za vlasy. Ani se tomu nedivím, protože na scénáři pracuje Nogi Akiko a ta mě zatím ani jednou nezklamala. Mám za sebou tři díly, třesu se na další a celé si to užívám. Dokáže to být odlehčené, ale zároveň dostatečně napínavé, aby si člověk chtěl pustit další díl a vidět, jak se příběh vyvine. Zatím velmi dobré.

1 komentář:

  1. Ahoj všichni, jsem Vlasta Parkanová jménem České Budějovice. Jsem tak nadšená, že mé rozbité manželství bylo obnoveno a můj manžel se vrátil poté, co nás a moje dvě děti opustily pro jinou ženu. Po osmi letech manželství jsme byli s manželem v jednom nebo druhém boji, dokud mě nakonec neopustil a přestěhoval se do Kalifornie, aby tam byl s jinou ženou. Cítil jsem, že můj život skončil a mé děti si myslely, že už nikdy neuvidí svého otce. Snažil jsem se být silný jen pro děti, ale nemohl jsem ovládat bolesti, které trápí mé srdce, mé srdce bylo plné bolestí a bolestí, protože jsem byl do svého manžela opravdu zamilovaný. Každý den a každou noc na něj myslím a vždy si přeji, aby se ke mně vrátil, byl jsem opravdu naštvaný a potřeboval pomoc, tak jsem hledal pomoc online a našel web, který naznačuje, že Dr. osagiede pomohl mnoha lidem vrátit jejich vztah zpět, pak jsem cítil, že bych to měl zkusit. Kontaktoval jsem ho a řekl mi, co mám dělat, a udělal jsem to, pak pro mě udělal (kouzlo lásky). O 28 hodin později mi manžel opravdu volal a řekl, že mi a dětem moc chyběl, tak úžasné! A tak se ten samý den vrátil s velkou láskou a radostí a omluvil se za svou chybu a za bolest, která mi a dětem způsobila. Od toho dne bylo naše manželství silnější než dříve, a to vše díky Dr. osagiede. Je tak mocný a rozhodl jsem se sdílet svůj příběh online, že dr. Osagiede, je skutečný a mocný kouzelný kouzelník, pokud potřebujete svůj vztah zpět nebo se váš manžel přestěhoval s jinou ženou, už už neplakejte, kontaktujte tohoto mocného kouzla . Zde je Jeho kontakt: email doctorosagiede75@gmail.com, můžete mu také zavolat nebo ho přidat na Whatsapp a viber: +2349014523836

    OdpovědětVymazat