2. 5. 2021

Eito – Kósui [text písně + překlad]

Už pár měsíců velmi intenzivně poslouchám tuhle píseň. Z nějakého důvodu mě oslovila, především ta část s Dolce & Gabbana. Broukám si ji, sem tam zpívám, ale říkala jsem si, že by mohlo být fajn, kdybych si ji přeložila. A tak je to tu. Píseň Parfém od Eita. Užijte si ji alespoň tak jako já. ~^_^~


Text písně:

Jonaka ni ikinari sa icu aiteru no tte Line
Kimi to wa mó sannen kurai attenai no ni dóšita no
Ano koro bokutači wa sa nandemo dekiru ki ga šiteta
Futari de umi ni itte wa takusan šašin totta ne

Demo mite jo ima no boku o
Kuzu ni natta boku o
Hito o kizu cukete mata nakasete mo
Nanimo kandži torenakute sa

Becu ni kimi o motometenai kedo
Joko ni irareru to omoidasu
Kimi no Dolce and Gabbana no
Sono kósui no sei da jo

Ima sara kimi ni atte sa
Boku wa nani o ittara ii
Kawaiku natta ne
Kučisaki de šika ienai jo
Dóšita no, ikinari sa a
Tabako nanka kuwae dašite
Kanašikunai jo kanašikunai jo
Kimi ga kawatta dake dakara

Demo mite jo ima no boku o
Karappo no boku o
Hito ni uso cuite keibecu sarete
Namida hitocu mo denakute sa

Becu ni kimi o motometenai kedo
Joko ni irareru to omoidasu
Kimi no Dolce and Gabbana no
Sono kósui no sei da jo

Becu ni kimi o mata suki ni naru
Koto nante arienai kedo
Kimi no Dolce and Gabbana no
Kósui ga omoidasaseru

Nanimo nakutemo
Tanošikatta koro ni
Modoritai to ka wa omowanai kedo
Kimi no me o miru to omou

Becu ni kimi o motometenai kedo
Joko ni irareru to omoidasu
Kimi no Dolce and Gabbana no
Sono kósui no sei da jo

Becu ni kimi o mata suki ni naru
Kurai kimi wa suteki na hito da jo
Demo mata onadži koto no kurikae šitette
Boku ga furarerun da 


Překlad:

Pozdě v noci zničehonic jsi mi napsala
na Line a ptáš se, kdy mám čas
Tři roky jsme se neviděli, tak co se děje?
Tenkrát jsme měli pocit, že všechno dáme
U moře jsme spolu vyfotili hromadu fotek

Ale podívej se na mé nynější já
Stala se ze mě nula
Ubližuju lidem, brečí kvůli mně
Ale je mi to úplně jedno

Ne že bych po tobě toužil
Ale když jsem vedle tebe, tak si vzpomenu
Na ten tvůj Dolce & Gabbana
Může za to ten tvůj parfém

Když tě po té době uvidím
Co bych ti měl říct?
Na víc než „vypadáš mnohem líp“ se nezmůžu
Ale jsou to jen prázdná slova
Co se stalo? Kdy jsi začala kouřit?
Nejsem z toho smutný, nejsem smutný
Jenom ses prostě změnila

Ale podívej se na mé nynější já
Na moje prázdné já
Všem lžu a oni mě nesnášejí
Ale ani brečet kvůli tomu nemůžu

Ne že bych po tobě toužil
Ale když jsem vedle tebe, tak si vzpomenu
Na ten tvůj Dolce & Gabbana
Může za to ten tvůj parfém

Neboj se, znova se do tebe nezamiluju
Ale ten tvůj Dolce & Gabbana
To kvůli tomu parfému si zase na všechno vzpomínám

I když jsme nic neměli
Měli jsme se fajn
Ne, nechci se do té doby zase vracet
Ale když se ti podívám do očí, zamyslím se

Ne že bych po tobě toužil
Ale když jsem vedle tebe, tak si vzpomenu
Na ten tvůj Dolce & Gabbana
Může za to ten tvůj parfém

Neboj se, znova bych se do tebe mohl zamilovat
Protože jsi úžasný člověk
Ale zase by se to všechno opakovalo
A já bych dostal kopačky

Žádné komentáře:

Okomentovat