23. 5. 2020

104. ročník japonské akademie pro televizní tvorbu

A máme tu zimní sezónu a její ocenění. Opět jsem neměla moc času ji sledovat, ale ten jediný seriál, který jsem viděla, v hodnocení zaválil. Ještě bych moc ráda viděla Theseus no fune. Musím si někde ten čas vyšťouchat. A jak jste na tom vy? Výsledky jsou složené z hlasů odborné poroty, recenzentů a diváků.

Nejlepší seriál
 
Nejlepší herec v hlavní roli


Nejlepší herečka v hlavní roli
  • Kamiširaiši Mone – Koi wa cuzuku jo doko made mo
  • Toda Erika – Scarlet
  • Jošitaka Juriko – Širanakutemo ii koto
 
 Nejlepší herec ve vedlejší roli
  • Sató Takeru – Koi wa cuzuku jo doko made mo
  • Suzuki Rhóhei – Theseus no fune
  • Šigeoka Daiki – Širanakutemo ii koto

Nejlepší herečka ve vedlejší roli
  • Karina –  Koi wa cuzuku jo doko made mo
  • Ueno Džuri –  Theseus no fune
  • Eikura Nana –  Theseus no fune

Nejlepší ústřední píseň
  • Official HIGE DANdism – I LOVE... (Koi wa cuzuku jo doko made mo)
  • Uru – Anata ga iru koto de (Theseus no fune)
  • Superfly – Flare (Scarlet)

No a jak jste na tom vy? Viděli jste něco ze zimní sezóny a bavilo vás to? Nadchlo? Pohoršilo?

2 komentáře:

  1. Človek tu pár týždňov nezablúdi a potom sa nestačí diviť :O.
    Tak za prvé blahoželám :D a želám ti, aby bábätko veľa spalo, veľa papalo a málo plakalo :).
    No a k tomuto článku asi nič nového, videla som len Koi wa cuzuku a na to už môj názor poznáš. Veľa ľudí ale neprestáva velebiť Theseus no fune, tak možno si to v slabej chvíľke zapnem.
    Mimochodom ďakujem za tip na Unnatural. Neskutočne mi to sadlo do nôty :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :-) Jakž takž se to plní, až na to řvaní, to má podle mě raději a raději. :-D
      Theseus no fune chci taky vidět, snad se k tomu brzy dostanu. Širanakutemo ii koto jsem viděla první díl a moc mě to tedy nezaujalo, tak snad se k tomu někdy vrátím a dokoukám to.
      A není zač, jsem ráda, že se líbí, mně to taky strašně sedlo. Od hudby až po obsazení. ;-)

      Vymazat