3. 3. 2019

Cena Confidence 2018 v rámci televizních seriálů

Cena Confidence v rámci televizních seriálů se uděluje jednou za rok. V rámci udělování se posuzuje televizní tvorba, která byla vysílána od 18. ledna do října. Cena se uděluje po posouzení komisí tomu nejkvalitnějšímu, co ten rok běželo na obrazovkách.

Nejlepší seriál: Ossan's Love

Nejlepší herec v hlavní roli: Jamada Takajuki a Suda Masaki za dele

Nejlepší herečka v hlavní roli: Išihara Satomi za Unnatural

Nejlepší herec ve vedlejší roli: Sató Takeru za Hanbun, aoi a Gibo to musume no blues

Nejlepší herečka ve vedlejší roli: Tanaka Júko za anone

Nejlepší nováček roku: Kijohara Kaja za Tómei na Jurikago

Nejlepší scénář: Nogi Akiko za Unnatural

V podstatě nemohu nesouhlasit, ačkoliv Ossan's Love jsem viděla teprve první díl a neuchvátilo mě to. Asi bych tomu měla dát šanci, abych viděla, co je považováno v Japonsku za kvalitní. Možná je to tématem seriálu… A co si vy myslíte o udělených cenách?

2 komentáře:

  1. Výsledky sa mi páčia. Už len preto, že dele som prekladala a Tómei na Jurikago a anone plánujem. U Hanbun, Aoi počkám na kompletné anglické titulky a potom si budem dávať časť denne ku raňajkám. Ossan's Love sa s dovolením vyhnem. Tématika nie je moja šálka čaju. Ešte ma láka zablúdiť do kriminálnych vôd ku Unnatural, uvidíme, čo z toho bude.
    Pár slov k filmom: Zlodejov mám stiahnutých a už som im vyhradila budúci víkend, mám také tušenie, že to bude veľmi emocionálny víkend. Mirai si pozriem so svojou osvedčenou partiou (Zamboni, Anonym) niekedy o pár mesiacov. Inak je tam milión zaujímavo vyzerajúcich filmov, píšem si do denníčka a určite si v budúcnosti aspoň niečo pozriem.
    Masaki má cenu, Taiši má cenu, Musubi je šťastná a ide niečo preložiť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuješ anone? To je super. :-) Unnatural doporučuju, je to moc fajn, postavy se chovají reálně, mají své motivace a navíc to napsala Nogi Akiko – od ní jsem viděla všechno kromě posledního seriálu a musím říct, že mě zatím nikdy vysloveně nezklamala, pokud nebudu počítat její úplně první seriál. Mám její scénáře moc ráda.

      Na Zlodějích jsem byla v kině a byl to skvělý zážitek. On Kore'eda umí tyhle lidská drama velmi dobře zachytit. A na Mirai no Mirai taky půjdu do kina. Bude to v distribuci, tuším, od dubna, tak už se na to chystám, takže si to taky vy tři užijte. ;-)

      Já se poslední dobou díky 3. A zamilovávám víc a víc do Masakiho, takže ho asi teď budu sledovat mnohem víc. Minimálně na fb asi začnu přidávat hodně jeho fotek, protože jsem jich teď našla kotel... :-D
      Měj se fajn a ať jde překlad od ruky! ;-)

      Vymazat