29. 3. 2018

Zpoždění, tak aspoň videa

V předchozím článku jsem se dušovala, jak budu přidávat články jako na běžícím páse, ale od té doby uplynulo spousty času a já nic. Bohužel se mi sešlo několik věcí – rekonstrukce kuchyně (a zabité tři víkendy), týdenní školení, přejímání pracovní agendy kolegyně, co odchází, tři certifikační zkoušky, takže mi nezbylo moc času na nic jiného. Aspoň jsem tedy snažila překládat.

Bohužel ani tento víkend se k ničemu nedostanu, protože zítra pojedu k rodičům, kde nebude moc prostor, a vracím se až v pondělí. Ale říkala jsem si, že alespoň něco malého tu postnu, aby bylo vidět, že žiju. V článku jsou dvě videa (v angličtině), která shrnují, co nás čeká v přicházející japonské seriálové sezóně. Třeba vás něco zaujme. Mějte se krásně a přeji vám všem pěkné a ničím nerušené Velikonoce!




Zalíbilo se vám něco? Já si rozhodně našla pár věcí, které bych vidět chtěla. Mezi mnohými například Signal.

6 komentářů:

  1. Koukám že se Japonci pustili do remake jihokorejského Signálu (který nejspíš trochu vychází z amerického s podobnou zápletkou), ten jihokorejský mohu doporučit, obdobný je jihokorejský seriál Tunnel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korejskou verzi jsem viděla a líbila se mi. Nebyla jsem z toho kdovíjak očarovaná a uchvácená, ale fajn krimi to bylo. Takže proto jsem zvědavá na japonskou verzi. ;-)

      Vymazat
  2. Veselú veľkú noc^^

    Z toho prvého ma zaujalo Konda Teru. Tak si to pridám na zoznam.
    Z druhého ma zaujalo Kimi no sekai.
    Ja osobne sa najviac teším na Last Winter We Parted, kde hrá Saito Takumi, film vyšiel 10teho marca, ale ešte som ho nikde nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. ;-)

      Ještě napíšu seznam, až se k tomu dostanu, co nového vychází, tak třeba tě zaujme ještě něco víc. :-)
      Tak snad brzy bude film k sehnání. Kdybych na něj někde narazila, tak dám vědět. Ale podle mě na netu se objeví až tak v polovině roku, možná později.

      Vymazat
  3. To mi povídej. Já jsem doma od ledna a tak trochu ...nestíhám to, co jsem si plánovala. Nevím, jak to ten čas dělá. Potřebuji obraceč času z HP. :D
    Kouknu na seriál. Zaujala mě recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u tebe se nedivím, ty máš doma určitě čemu věnovat svůj čas. ;-) Ale obraceč by se mi taky líbil!
      Koukni a pak dej vědět, jak se líbilo.

      Vymazat