17. 4. 2017

Deníček 23.3.–15.4.2017

Vítejte v deníčku mém a dalších sedmi lidí. Není nad to se podělit s celým světem (co umí česky) o to, co jsme v Japonsku zažili, kde jsme byli, co jsme viděli a co jsme naopak neviděli.

Pro začátek nás představím. Bylo nás osm. Tři sličné panny a pět jinochů. Zíza, Krista a Květa. Tom jedna, Tom dva, meni, Žlůťa a fish.


Vyprávění je sice založeno na skutečnosti, ale i tak doporučuji ho nenapodobovat. Veškeré použité fotografie jsou vyfoceny jednou z výše zmíněných osob. Tedy až na Květu, která fotila jen sebe a na mobil, a na Toma jedna, kterému se nechtělo fotit, protože byl líný.




 P.S.: Nejvíce si deníček zřejmě užijí ti, o nichž se v něm hovoří. Názvy kapitol jsou věci, které se mi ten den staly nebo jsem je jedla či viděla, ale v samotném vyprávění je (moc) nezmiňuji.

2 komentáře:

  1. Je mi líto lenocha "Toma jedna".To já měl na krku neustále připravený fotoaparát a většinu času jsem měl odkrytou čočku, abych měl šanci vše stihnout vyfotografovat.Ovšem nemohu se poměřovat se Solid88, který si pokaždé odvezl 2-3 tisíce fotek. :-D Zatím jsem z nich viděl jen zlomek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemusi :). Ja si radsi uzival primy moment, kdyz jsem vedel, ze na to mam fotografy :D.

      Vymazat