30. 7. 2015

Orange již v prosinci

Celý červenec jsem v podstatě neměla moc šancí se dostat na počítač, nemluvě o internetu, a proto tu tak dlouho bylo ticho po pěšině. Ale to se teď snad o trochu zlepší a až bude rekonstrukce našeho bytu hotová, tak to bude úplný ideál. Dnes jsem se ovšem v knihovně dostala k počítači, a protože mám chvilku čas, rozhodla jsem se napsat alespoň jeden článek. Často jsem na internetu narážela na „plačtivé“ prosby, aby manga Orange byla zfilmováno. A ejhle…
 
Letos v prosinci se odehraje japonská premiéra filmu Orange. Je natočený na motivy populární stejnojmenné mangy od Takano Ičigo. Natáčet se začne během druhé poloviny srpna a podle plánů by vše mělo být hotovo v říjnu. Poté filmu už čekají úpravy ve střižně a další zkráslování.

Hlavní hrdinou filmu je středoškolačka Takamija Naho. Ta během jara dostane dopis od svého o deset let staršího já. V dopise stojí, že se zamiluje do nově příchozího studenta Naruse Kakerua, který ovšem rok po svém příchodu má zemřít. 26letá Naho o Kakeruovi často smýšlí a chtěla by zabránit jeho smrti. Současná Naho-středoškolačka, když se o tom všem dozvídá, se rozhodne vzít věci do svých rukou a změnit Kakeruův osud.

Hrají: Cučija Tao jako Takamija Naho, Jamazaki Kento jako Naruse Kakeru, Rjúsei Rjó, Sakurada Dóri, Jamazaki Hirona, Šimizu Kurumi a další.

Žádné komentáře:

Okomentovat