23. 5. 2015

Death Note jako hraný seriál

Již před měsíce bylo oznámeno, že nás čeká hraná seriálová verze Death Note. V posledním čísle týdeníku Šónen Jump (tohle pondělí) ovšem bylo zveřejněno, koho uvidíme v hlavních rolích. Jagami Lighta bude hrát Kubota Masataka (Algernon ni hanataba wo, Jak jsem se vdala za Gegegeho, N no tame ni), jako L se představí Jamazaki Kento (Mare, LDK, Another) a Neara ztvární herečka Júki Mio (Ansacu kjóšicu, Massan, Amačan). Postava Neara vůbec nebyla v předchozí live action (filmy, muzikál). Seriál se začne vysílat od července každou sobotu na stanici NTV.

Co byste udělali, kdybyste měli moc kohokoliv jakkoliv a kdykoliv zabít? Jagami Light je student vysoké školy s vysokým intelektem, kterého škola prostě nudí. Jednoho dne ovšem najde Zápisník smrti, který mu umožní za pomoci splnění pár podmínek zabíjet, aniž by si „ušpinil ruce". Stačí jen jméno a obličej... Light se rozhodne, že se Zápisníkem bude páchat spravedlnost a zbavovat svět zločinců. Jenomže čím je to spravedlnost?

Co si myslíte o obsazení? Těšíte se? Já osobně jsem velmi zvědavá, protože v poslední době Kubotu všichni velmi chválí, ale pořád neměl štěstí na pořádnou roli, ve které by zazářil a která by o něm dala vědět více lidem. Jamazaki Kento podle mě není špatný herec, ale ještě mu nebyla dána role, která by ho dokázala skutečně prověřit. Možná L…? Júki Mio jsem zahlédla jen „z vlaku“ ve filmu Kamisama no iutóri, nijak neuchvátila, ale ani nehrála nejhůř. Je to v podstatě nováček, a tak jsem zvědavá, jak se popere s Nearem. Také je tu otázka, zda bude hrát muže či ženu, neboť v původní manze je Near chlapec (ač trochu zženštilý…).

Žádné komentáře:

Okomentovat