6. 3. 2015

První narozeniny!

Oslavila jsem to Kubánským dortem
z obyčejné cukrárny
No věřili byste tomu? Už je to přesně rok, co jsem si tenhle blog založila. Mně samotné se to zdá neuvěřitelné, protože si to pamatuju, jako by to bylo včera, co jsem klikla na „Založit“. Přestože mám roční výročí, bohužel pro vás nic speciálního nemám. Žádný super článek, žádné super doporučení, ani žádný nový super překlad. Ale vy byste mi mohli něco dát, když jsou to přece jen „mé narozeniny“. Co třeba nějaký komentář o tom, proč se chodíte, nebo zda jste tu jen náhodou a už sem nikdy nezavítáte… ;-)

Kdybych měla ten rok shrnout, tak se toho zase tolik nestalo. Viděli jsme pár filmů, udělali si pár TOPek a zazpívali si pár písniček. Do budoucna slibuji přesně to samé. Snad se vám články, které píši, líbí a přijdou vám alespoň v něčem přínosné. Tak pac a pusu, už se těším na druhé výročí.

7 komentářů:

  1. Takže blahopřeju.
    Chodím sem skoro pravidelně. Téma blogu mě zajímá a píšeš zasvěceně a k věci, což mi vyhovuje. Nezbývá než poděkovat a popřát ať se daří.
    Sonmi

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko najlepšie!
    Na tvoj blog chodím často a som rada za každý článok. Vďaka tvojím odporúčaniam a TOPkám mám zoznam vecí "rada by som preložila" dlhý tak, že ho nesplním ani za 9 mačacích životov :-D čo nemyslím v zlom, práve naopak. Veľa šťastia v blogovaní a verím, že s blogom osláviš ešte kopu rokov. :-)

    Kiyo

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za vaši přízeň! :-) Tak i snad v budoucnu budu přidávat články, které vám přijdou zajímavé a užitečné ;-)

    A vám oběma hodně zdaru v překladech! ^__^

    OdpovědětVymazat
  4. OMEDETOOOO!!! Srdecne blahoprani od "tajneho ctitele" (#^_^#)
    Divam se sem prilezitostne - a to vzdy peclive projdu vsechny "prirustky" - a vzdy jsem velmi spokojen (^__^).
    Velke diky a OTSUKARESAMA.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, teda… arigató. ;-)
    Jsem ráda, že se ti tu líbí. Doufám, že i nadále to tak bude. Není zač! ^__^

    OdpovědětVymazat
  6. Blog je pěkný a dobře se čte. Dodatečně gratuluji k výročí a přeji hodně dalších hodnotných článků a nadšení do Japonska i v příštích letech. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, tak snad to vydrží! :-) Minimálně ještě pár let by mohlo. ;-)

    OdpovědětVymazat