15. 4. 2018

Nejvíce očekávané seriály jarní sezóny dle Oriconu

Mezi 6. a 12. březnem webový zpravodaj Oricon vyzpovídal svoje čtenáře všeho věku a všeho pohlaví, na jaký seriál z jarní sezóny se těší. Seriál, který nebyl televizní stanicí oznámen do 6. března do ankety nebyl započítán. Počítají se jen seriály ze stanice NHK a ze soukromých stanic. 

Anketa je rozdělena na dvě části: na seriály v hlavním vysílacím čase (19:00-22:00) a na noční vysílání (vysílané po 22:00). Čísla v závorce indikují, jak moc se čtenáři těší dle herce/herečky v hlavní roli, herců a hereček ve vedlejších rolích a námětu. Za každou kategorii mohli dát dvacet bodů, dohromady maximálně 80. Seriály označené hvězdičkou jsou založené na manze nebo románu.

Hlavní vysílací čas
  1. Black Pean * (76)
  2. Tokusó 9 (63)
  3. Confidence Man JP (59)
  4. Headhunter / Anata niwa kaeru ie ga aru * (58)
  5. Signal (56)
  6. Mikaikecu no onna keišičó bunšo sósakan * (53)
  7. Miss Devil (49)
  8. Seigi no se * / Monte Cristo haku * / Jake ni ben no tacu bengoši ga gakkó de hoeru (48)
  9. Šicudži (46)
  10. Hara noči hare * (41)
  11. Gakeppuči Hotel (39)
  12. Daisy Luck * (23)

Noční vysílací čas
  1. Kodoku no gurume 7 * (69)
  2. Kaseifu no mitazono 2 (68)
  3. Ossan's Love (53)
  4. Icumademo široi hane * (28)
  5. Koe Girl (17)
  6. Marumaru na hito no macuro * (15)
  7. Wataši ni xx šinasai! * (11)

Za mě by seznam byl určitě jiný. Nejvíce ze všeho jsem zvědavá na Signal a poté se uvidí, co mi padne pod ruku. Gakeppuči Hotel by nemusel být špatný díky režisérovi (ani herecké obsazení nené špatné); pracuje na zajímavých kouscích. Hara noči hare mě zajímá hlavně z nostalgie, protože Hana jori dango byl jeden z prvních japonských hraných seriálů, které jsem viděla. Monte Cristo haku – docela mě zajímá, jak si Japonci poradí s takovou klasikou a navíc tam hraje Dean Fudžioka. O něm ještě nevím, co si myslet, takže ho musím nakoukat víc a tohle vypadá jako dobrá příležitost. Black Pean... lékařské prostředí fajn, zajímavé obsazení, tak uvidíme, zda na to budu mít čas, ale nebránila bych se tomu. A tak dále. Co vy?

1 komentář:

  1. Tak na Hanadan 2 jsem tedy opravdu hodně zvědavá a vzhledem k mé oblibě komedií jsem si tam moc favoritů nenašla. Snad jen to Monte Christo určitě zkouknu.
    Jiayou

    OdpovědětVymazat