10. 8. 2017

93. ročník japonské akademie pro televizní tvorbu

Došlo k dalšímu vyhlášení a ocenění televizní tvorby. Jak se vedla letošní jarní sezóna, ve které nebylo zrovna moc skvostů? Výsledky jsou složené z hlasů odborné poroty, recenzentů a diváků.

Nejlepší seriál
 
Nejlepší herec v hlavní roli
  • Fudžiwara Tacuja (Reverse)
  • Oguri Šun (CRISIS)
  • Aiba Masaki (Kizoku tantei)

Nejlepší herečka v hlavní roli
 
Nejlepší herec ve vedlejší roli
  • Higašide Masahiro (Anata no koto wa sorehodo) 
  • Kagawa Terujuki (Čiisana kjodžin)
  • Nišidžima Hidetoši (CRISIS)

Nejlepší herečka ve vedlejší roli
  • Koike Eiko (Haha ni naru) 
  • Toda Erika (Reverse)
  • Naka Riisa  (Anata no koto wa sorehodo) 

Nejlepší ústřední píseň
 
A jak to bylo u vás? Co vás z jarní sezóny zaujalo? Přiznám se, že vše, co jsem viděla já, bylo jen průměrné, ale chystám se ještě na Čiisana kjodžin a dost se rozmýšlím, že bych se podívala i na Frankenstein no koi a Anata no koto wa sorehodo. Kizoku tantei mě naopak vůbec neláká. Mám problém s Aibovým hereckým uměním, které považuji za nulové.

2 komentáře:

  1. Po mene poznám len Oguri-ho a ako herca ho mám veľmi rada. Sedia mu také...badass role, kde má zbrane a podobne.
    Ostatných nejako nepoznám, aspon teda mená mi nič nehovoria.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ogurin je z nich si nejzajímavější (co se týče věcí, ve kterých účinkoval), ale jho parťák z CRISIS Nišidžima Hidetoši určitě taky stojí za povšimnutí. Herec to vůbec není špatný a nevyhýbá se akčním záležitostem, což na Japonsko zase tak běžné není.

      Vymazat