11. 8. 2015

Film Nobunaga Concerto

Pokračování seriálu Nobunaga Concerto, který vycházel letos v první polovině roku, bude mít premiéru 23. ledna 2016. Seriál i film jsou založeny na stejnojmenné manze od Išii Ajumi. Manga se dočkala již v roce 2014 10dílného anime.

Přesně jako v seriálu si Oguri Šun zahraje dvojroli (trojroli) Saburóa a Akeči Micuhideho (Odu Nobunagu). Natáčení filmu začalo letos uprostřed dubna a trvalo celé dva měsíce. Natáčelo se v Tokiu, v Kjótu a na různých místech v Kantó regionu. Natáčelo se i ve skutečných chrámech a svatyních, například v kjótské svatyni Kamo.  Ve filmu budeme moci zhlédnout velkou bitvu, na které se podílelo zhruba 300 komparzistů. 

Na konci natáčení se Oguri Šun vyjádřil k filmu následovně: „Pracoval jsem na tomto příběhu více jak půl roku, a tak jsem se setkal s různými nepříjemnostmi, ale jsem rád, že jsem mohl ztvárnit život Ody Nobunagy až do konce. Ve filmu je mnoho bojových scén, kde kromě Saburóa bojuje celá rodina Odů dohromady. Rozhodně je ve filmu spousta scén, na které se je těšit, nemluvě o tom, že se dozvíte, jak dopadne Saburó a Akeči Micuhide.

Obyčejný středoškolák Saburó se dostane do minulosti, konkrétně do doby Válčících knížectví. Tady potkává mladého knížete, který vypadá jako on, a ten mu řekne: „Vyměň se se mnou! Jsem nejstarší syn rodiny Oda, jsem Oda Nobunaga.". Poté kníže odchází a Saburóa si jede z vazalů splete se svým pánem a odvede ho na panství. A tak Saburó, pohodlný chlapec ze současnosti, který nikdy nikoho nezabil, začne žít jako Oda Nobunaga, muž, který započal sjednocení Japonska a vyhrál mnoho bitev.


Hrají: Oguri Šin, Šibasaki Kó, Mukai Osamu, Jamada Takajuki, Furuta Arata, Fudžigaja Taisuke, Takašima Masahiro, Mizuhara Kiko a další.

Žádné komentáře:

Okomentovat