21. 3. 2014

TOP 10 – Kdo pořádně prorazí tento rok? (muži)

Na stránkách časopisu Orisuta 『オリ★スタ』 se objevil žebříček, ve kterém se podle očekávání a v návaznosti na tom, jak se jim dařilo roku 2013, byli seřazeni herci, u kterých se předpokládá, že budou nejvíce letos zářit. Budou velmi obsazovaní, zváni do různých šou apod. Týká se to jak úplných nováčků v šoubyznysu, tak i těch, kteří jsou v něm třeba i přes deset, ale pořádně, tak aby po nich šílely davy fanynek nebo pořádnou měli základnu fanoušků, se jim prorazit nepodařilo. Tento rok by se to mělo ovšem změnit… Tak koho tu máme?

10. Hamada Tacuomi (濱田龍臣)

9. Suda Masaki (菅田将暉)

8. Kubota Masataka (窪田正孝)

7. Muro Cujoši (ムロツヨシ)

6. Kóra Kengo (高良健吾)

5. Kamiki Rjúnosuke (神木隆之介)

4. Miura Šóhei (三浦翔平)

3. Higašide Masahiro (東出昌大)

2. Saitó Takumi (斎藤工)

1. Fukuši Sóta (福士蒼汰)
Je některý z nich vaším favoritem? Nebo myslíte si, že se tenhle rok jím stane?

Zdroj: oricon.co.jp

2 komentáře:

  1. Tady to vezmu obráceně - když už v ničem neuvidím Kubotu, tak se mi asi stýskat nebude. Nějak mi v Summer Nude nesedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už delší dobu pokukuju po Sudovi Masakim (od Hammer session), na konci minulého roku jsem zase začala pokukovat po Kamiki Rjúnosukovi a Higašide mě zaujal, když jsem překládala xxxHOLiC, takže se ještě uvidí, jestli si ho dám do hledáčku, moc věcí jsem s ním neviděla, ale hraje v nových Vránách, pokud se nemýlím, tak se uvidí. ;-) Jinak zbylí jmenovaní mi nevadí, ale že bych je vyhledávala... to ani ne.

    OdpovědětVymazat