28. 3. 2014

Z novely Higašinoa Keiga Henšin bude seriál

28. března televizní stanice WOWOW oznámila, že na základě jedné z nejprodávanějších novel Higašinoa Keiga Henšin natočí televizní seriál. Podle plánů se na televizních obrazovkách objeví v červenci. V hlavní roli se objeví Kamiki Rjúnosuke, který bude hrát muže, jemuž byl transplantován mozek a pomalu se mu začíná měnit osobnost. Toho miluje hrdinka, kterou ztvární herečka Nikaidó Fumi. Je to poprvé, co spolu tito dva hrají.

Kamiki začínal jako dětský herec a roku 2012 filmem Kirišima, bukacu jameruttejo ukázal své nové herecká já, jeho výkon byl velmi chválený. Nikaidó zase dostala na mezinárodním festivalu v Benátkách ocenění Nejlepší nováček za svou roli ve filmu Himizu. Jak tito dva spolu zvládnout spolupracovat při natáčení a natočit seriál s mysteriózními i romantickými prvky?

Naruse Džun-iči (Kamiki) pracuje v továrně, zatímco sní o tom, že se stane malířem. S přítelkyní Kei (Nikaidó) tráví den za dnem a cení si svého štěstí. Na Štědrý večer se rozhodne zajít do klenotnictví, aby zde koupil zásnubní prsten, ale zaplete se do přepadení a utrží vážné zranění hlavy. Podstoupí jako první na světě transplantaci mozku, ale jeho chování, vyjadřování i způsoby se změní… Džun-iči si však stále považuje Kei a chce se vrátit ke svému starému já, a tak se rozhodne odhalit, co se skrývá za transplantací mozku.

„Chování před a po operaci vůči Kei, kterou hraje Nikaidó, je úplně odlišné, a tak se kvůli Nikaidó cítím tak nějak provinile,“ hořce se usmívá Kamiki. „Až tak moc jsem se změnil, přemítám a je mi z toho smutno.“

 Na Kamikiho entuziastické hraní Nikaidó odpovídá a prozrazuje: „Většinou se s postavami moc nesžiji, ale tentokrát, když jsem s Kamikim na scéně, tak je to tak silné, že nefunguje „filtr“ mezi mnou a Kei, a častokrát jsem to přímo já, komu bylo ublíženo, kdo je smutný.“

Spolu s nimi se v seriálu objeví Usuda Asami, Watabe Góta, Tocugi Šigejuki, Makita Supócu, Nakao Akijoši, Tonesaku Tošihide, Honda Cubasa, Macušige Jutaka, Murakami Džun a Ibu Masató.



Žádné komentáře:

Okomentovat